איש העסקים צבי גולדפינגר רכש 20 דונם קרקע חקלאית ברחובות

איש העסקים צבי גולדפינגר רכש לאחרונה קרקע חקלאית בשטח 20 דונם בעיר רחובות. מדובר בקרקע חקלאית הנמצאת מזרחית לכביש עוקף רחובות המזרחי ובצמוד לשכונת אחוזת הנשיא ומכון ויצמן שבצפון העיר.

האזור שבו נרכשה הקרקע
האזור שבו נרכשה הקרקע (מתוך גוגל מפות)

אזור רחובות מאופיין בקרקעות חקלאיות רבות. בשני העשורים האחרונים חלה התפתחות נרחבת של קרקעות אלה, המתבטאת בין היתר בהסבתן לשטחי מגורים, ובמיוחד לשטחים המאופיינים בבניינים רבי קומות. מגמה זו נמשכת גם בשנים ובחודשים האחרונים. "אנו בקבוצת גולדפינגר השקעות מאמינים מניסיוננו, שהקרקע החקלאית שנרכשה על ידינו תהפוך לקרקע המיועדת למגורים ולרבי קומות", מציין צבי גולדפינגר.

כיום, באזור צפון-מזרח רחובות, קיימות עוד קרקעות חקלאיות רבות שעל פי ההערכות, עתידות להיות מופשרות ולשנות את ייעודן. באזור פועלות קבוצות רוכשים המעוניינות לקדם את הפעילות הנדל"נית בו. בימים אלו, קבוצת גולדפינגר השקעות עובדת מול הוועדה המקומית על מנת לקדם את סוגיית הקרקעות החקלאיות מול הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה.

כידוע, צבי גולדפינגר הוא איש עסקים הפעיל בתחום הנדל"ן והפיננסים. גולדפינגר גורס כי על מנת ליצור מצב של נדל"ן באזורי ביקוש ובמחירים הוגנים, יש צורך להגדיל את היצע הקרקעות בישראל המיועדות לבנייה.